събота, 10 септември 2016 г.

За лястовичките, които събудиха художника

Кратка, но емоционална история в няколко реда за това как една поръчка за медалионче събуди заспалия в мен художник:

Спрях окончателно да си мечтая за рисуване и правене на бижута в момента, в който Рая разпиля кутийте ми с кукички, халкички и мъниста и доволно омазана с червена темперна боя по лицето заплува сред десетките видове метални елементи, които бях подреждала и събирала старателно с години. Преди няколко седмици ми се обади изключително внимателна Дама, която толкова мило описа желанието си да притежава едно от моите бижута, че не можах да й откажа. За нейно извинение, едва днес достигнах до засекретените си кутийки с бои и метални елементи и с треперещи от удоволствие пръсти успях да изработя така желаното от нея украшение ! Благодаря Ти за тази поръчка - сега осъзнах, колко много съм чакала този момент!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Орхидея, райско цвете и един син зюмбюл

Насъбраха се много истории, които започват да избледняват в съзнанието ми, затова е време да ги нахвърлям накратко. Дотук разказите са три -...